måndag, oktober 30, 2006

Trött....

Idag har jag gjort en Apu på Af. Det tog hela dagen. Vad det innebär, det är en Arbetspsykologisk utredning. Med logiktest, mattetest, ordförståelse, praktiska övningar m m.

Allt detta för att se vad som kan passa som yrke. den biten köper jag, men inte att man ska plocka stift med en hand och vika en ståltråd, vad kan jag ha för nytta av det. Undrar om man kan få jobb på att man kan det.

Svar på denna utredning får jag av en arbetspsykolog vid ett senare möte. Rapport kommer om detta senare.

3 kommentarer:

Bloggblad sa...

En sån utredning skulle jag vilja göra. Tänk om det visar sig att passar bättre som hjärnkirurg? Eller flygvärdinna?
Vad snopen jag skulle bli.

Bantartant sa...

Jaha.. och jag läser ofta sådana på mitt jobb på (Förs...) nä det var så sant... hmmm

Gevalia-U sa...

Anne-maj, ska bli kul och se vad man passar som.

Bantartant, Förs....ingen mer kommentar