fredag, april 25, 2008

Telefonuppdatering

Anslöt min Nokia telefon till datorn och fick frågan om jag ville uppdatera. Tog backup på telefonen och svarade ja. Första tanken som slog mig var på vilket språk det skulle vara på telefonen efteråt. Vet ju att en del får prata finska med telefonen efter uppdatering. När uppdateringen var klar så höll jag andan och tittade........puh......det var forfarande svenska som språk. Eftersom jag har en Nokia så skulle jag inte bli förvånad om den skulle prata finska.

Efter att ha återställt backupen så var telefonen klar att laddas med flera Leksandslåtar. Återkommer till dem en annan dag.

2 kommentarer:

Vonkis sa...

Bytte möbilen form och färg nu när du uppdaterade den?

Gevalia-U sa...

Nej det gjorde den inte, hade inte haft något emot om det hade blivit en N95 av den.