måndag, november 20, 2006

Rapport

Rapporten från min sons resa till Stockholm och konserten.

Iron Maiden i Globen hade varit en kanonkonsert. Han var helt salig. Han hade hamnat 10 m från scenen (med öronproppar som tur var). Så han var ganska nöjd. Enligt tidningarna så var det också en bra konsert. 4 getingar hos Expressen och 4 + hos Aftonbladet.

Resan hem gick bra, fast de 2 timmarna i Uppsala var ingen höjdare, han hade fått sitta utomhus, så han blev lite frusen. Jag hade telefon kontakt med honom med jämna mellanrum, så det blev inte mycket sömn för min del den natten. Fick ett sms kl 07:08 på lördag morgon, då var han framme hos sin flickvän i Kumla.

Såg att Iron Maiden kommer till Sverige igen 2008, då ska jag försöka få biljett också, så jag kan följa med honom.

3 kommentarer:

Vonkis sa...

Har tänkt på en sak.

Är det inte lite jobigt för en som hejar på Leksand att heta ngt som mest förknippas med Brynäs?

Gevalia-U sa...

Jag har inget emot Brynäs. Det har alltid funnits en hatkärlek mellan leksand och Brynäs.

PGW sa...

ååh Iron Maiden-konsert! är lite avis på sonen!