torsdag, mars 19, 2009

Oflyt

Attans också, 3 förluster för Leksand i inledningen av Kvalserien. Har sett 2 av matcherna på tv och tycker inte att dem spelar dåligt. Dem får inte till det. Kvalserien har blivit ett troll för Leksand, precis som avgörande matcher är för MIF.

Men än är det inte kört, men resultaten måste gå Leksands väg samtidigt måste givetvis laget börja vinna. Det MÅSTE bli vinst på söndag mot Växjö. Min gissning är att Eddie Läck står i mål då. Tycker det verkar konstigt att han inte fått chansen hittills.

Sen vill jag ge en känga till Magnus Nyström på Expressen. Undrar var han har varit de senaste åren. Efter att ha läst det här, så börjar man ju undra. Leksand har nog Sveriges trognaste supportrar.

Så hur det än går för MITT lag så är jag "Leksing tills jag dör" hör du det Nyström.....

...Leksing tills jag dör

0 kommentarer: