torsdag, juli 17, 2008

Årets klipp

För ett par veckor sen uppgraderade jag min digital-tv. Det var ett erbjudande hos ComHem som innebar att om jag uppgraderade mitt abonnemang till Large så skulle jag få köpa en PVR-box för 1 kr!!!!!! Tog inte många sekunder att anta det erbjudandet, då jag visste att nya kunder får köpa den för 1995 kr vid tecknande av Large. Utan abonnemang kostar den 3995 kr.

Efter 1 1/2 vecka hade det inte kommit någon box, så då ringde jag upp ComHem och frågade var den var. Killen som svarade sa att det var tur att jag hann svara då erbjudandet var endast en begränsad tid. Han kopplade bort mig någon minut för han skulle kolla en grej. När han kom tillbaka så sa han att han skulle skicka en box omedelbart. Kostade mig 98 kr i frakt, men det var det värt. Jag anar nämligen att någon på ComHem har gjort en riktig tabbe med detta erbjudandet.

Nu är den i alla fall inkopplad, så nu kan jag pausa och spola tillbaka i Live-TV. Jag kan även spela in 2 olika program om det skulle bli några krockar.


Boxen

1 kommentarer:

Humlan sa...

Somliga har tur!

/Avundsjuk Humla