lördag, december 08, 2007

10 saker x 2

10 saker en tjej aldrig skulle säga

  1. Kan inte vårt förhållande bli mer fysiskt? Jag är trött på att bara vara vänner.

  2. Wow, lukta på den du.

  3. Snälla, släng inte den där gamla t-shirten, hålen i armhålan är bara fina.

  4. Den här diamanten är alldeles för stor.

  5. ...och på smekmånaden ska vi åka och fiska i Arjeplog.

  6. Får den här klänningen min rumpa att se liten ut.

  7. Jag har fel, du måste ha rätt igen.

  8. Vad säger du! Är det vår bröllopsdag idag?

  9. Är telefonsamtalet till mig? Säg att jag inte är hemma.

  10. Jag struntar i om det är rea! 1 500:- för en klänning av Armani är helt enkelt för mycket.

Och så det här....

10 saker en kille aldrig skulle säga.

  1. Jag tycker Barry Manilow är en cool snubbe.

  2. När jag ändå är uppe, ska jag hämta en till dig?

  3. Hennes tuttar är alldeles för stora.

  4. Ibland vill jag bara bli kramad.

  5. Vi har inte varit och shoppat på evigheter, kom så sticker vi iväg och jag kan hålla din handväska hela tiden.

  6. Nä, vi struntar i Sportspegeln och ser på Oprah Winfrey istället.

  7. Jag tror vi är vilse, vi kan väl stanna och fråga någon?

  8. Här älskling, du kan få ha fjärrkontrollen.

  9. Antonio Banderas och Brad Pitt? Den filmen måste jag se!

  10. Vi pratar aldrig längre!
Häpp

0 kommentarer: