söndag, oktober 28, 2007

Utmaning

Jag har blivit utmanad mot min vilja av Morgondimma. Kommer att få problem med att utmana 7 st. Men gör ett försök.

Så här är det i alla fall tänkt att det ska gå till.

1. Länka till den som utmanat dig
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat

Sanning nr 1: Jag har aldrig rest med ett flygplan.
Sanning nr 2: Där jag bor nu, så har jag aldrig putsat mina fönster.
Sanning nr 3: Jag har över 500 st gamla LP-skivor i en hylla.
Sanning nr 4: Jag har haft långt hår, ner till skulderbladen.
Sanning nr 5: Jag lärde mig inte simma förrän jag gick i 4:de klass. (var sist i klassen att bli godkänd)
Sanning nr 6: Jag har sålt skivor ihop med Lill-Babs.
Sanning nr 7: Jag har 4 st olika spelkonsoller hemma.

Det var inte lätt. Har inte hittat 7 st att utmana, så var och en som läser dett och inte har gjort denna utmaning. Känn er utmanade.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Ett gott råd:
Sälj genast Dina LP-skivor (ta Lill-Babs till hjälp så går det som smort), beställ sedan en flygresa tillsammans med dimman och medans du väntar på resdagen så putsar du fönstren.